lauantai 7. tammikuuta 2012

Happy new year ~ ! ♥

Hyvää uutta vuotta kaikille ! (:

Joulu tuli ja meni. Uusivuosi tuli ja meni. Mua hirvittää se, että miten nopeesti aika tosiaan menee. Viikon päästä on lähtövalmennus, johon oli viel vähän aikaa sit kuukaus. Paniikkihan tässä tulee (jota Kiia ja Roosa lietsoo ihan mukavasti, eiku--).
YFU'sta soitettii mulle eilen, mutta olin koulussa, joten en huomannu puhelua kun vasta monta tuntia puhelun tultua. no good >:

Ainiin, sain joululomalla postissa mun japanin kokeen (ja joululoman läksyt D: kanjeja ♥) ! 32½/40, eli kiitettävä tuli ! \../ Olin ihan paniikissa ennen koetta, koska mulla oli jääny tunteja niin paljon väliin, että ajattelin etten osaa yhtään mitään. Ylpeä olen itsestäni ♥

 ♥


Niin tosiaan, joulukuun valmennuskirje saapui myös aikoja sitten. Siinä oli 4 paperia, mut yks oli lähtövalmennukseen ilmottautumislomake, joten se lähti postiin ~
Mukana oli "Minä Itse" -tehtävä, jossa piti vastata erilaisiin kysymyksiin:
1. Mielestäni...

  • nämä adjektiivit kuvaavat hyvin luonnettani...
  • näitä ominaisuuksia haluaisin itsessäni muuttaa...
  • suhtaudun uusin asioihin...
  • onnistuessani tunnen oloni...
  • epäonnistumisiin suhtaudun...
2. Vanhempani kuvailisivat minua seuraavasti:
3. Ystävieni mielestä olen:




Mun ei pitäny laittaa mun joululahjoja tänne, mut täst tulee tosi tynkä teksti muuten, joten:

2 levyä (Antti Tuisku - Minun Jouluni 2, the GazettE - TOXIC), the Gazette the nameless liberty at 10.12.26 Tokyo Dome, Roller Girl -leffa (enolta ;_;♥), kaulahuivi mummolta, hajuvesi & dödö. (ja 30€ tädiltä)
Jennalta :D♥ (ja jennan mukaan mun pitäis ottaa tää japanii mukaa ...)

No nii ja sit leikkasin ja vähän värjäsin hiuksia, kuten kuvasta näkyy ^ :D
Ja täs nää viel paremmin ~ olen kaunis, tiedän ♥ :D

ei mul muuta, さようなら!(^∇^)ノ☆♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti