maanantai 24. syyskuuta 2012

Tää on mun elämää, päivääkään en vaihtais toiseen.

En oo kuluneen kuukauden aikana tehny yhtään mitään, joten sen takia saatte tosi suppeen ja tylsän postauksen taas vaihteeks. Tällä hetkellä en vaan meinaa saada mitään järkevää tekstiä kirjotetuks, joten yrittäkää selvitä.

Kesäloma loppu ja oli aika palata koulunpenkille. Kyllähän sinne oli ikäväki alkanu tulla, koska kavereita en paljoa kesälomalla nähny, niin nyt vihdoin pääsisin taas juttelemaan kavereille kasvotusten.
Pari ekaa viikkoa kesäloman jälkeen meni vaan silleen, että aamulla menin kouluun ja heti sen päätyttyä tulin kotiin, tein läksyt, opiskelin japania, söin ja nukuin. Mutta sit pari viime viikkoa oon ollu koululla joka päivä 6-7 asti, koska harjoteltiin luokan kanssa meijän bunkasain tanssia. Välillä tuntu siltä, et oisin voinu heittää pyyhkeen kehään, koska mähän en tanssi niin se oli ihan kamalaa. Selvisin kuitenkin harjotuksista hengissä ja opin tanssit ennen bunkasaita.

Bunkasai ei itessään mun mielestä ollu mitenkään ihmeellinen, totta kai siellä oli hauskaa, mutta kun oli pari tuntia ravannu 1 ja 4 kerroksen väliä, niin olisin voinu mielelläni mennä vaa istumaa johonki ja olla siinä koko loppupäivän.

 Mochi ice cream on rakkaus ♥

Luokassa kova meno maailmanhistorian tunnin jälkeen.

Kävin kattomassa meijän koulun softball joukkueen peliä, 
koska muutama kaveri pelas siellä.



Vihdoin sain otettua kuvaa mun kotiasemasta.


Ja sitten apua; olin yhden lempibändini LEDApplen keikalla perjantaina ! Keikka oli ihan mahtava ja mulla oli ihan älyttömän hyvä paikka ! Kuudes rivi ja pääsin vielä sille puolelle, jossa mun lempijäsen oli~~ Menin tolle keikalle tosiaan siis yksin ja olin ihan paniikissa, että miten selviän, mutta selvisin ehjin nahoin! En ala kirjottamaan mitään keikkaraporttia, koska hyvä että muistan itekään keikasta puolia kun oon viel niin ekstaasissa siitä, haha. Mutta mahtavaa oli ja oikein mielelläni menisin uudestaankin ♥




Muutama kuva luokkalaisista bunkasai päivän aamuna:

Luokan söpöt
vs.
Luokan "coolit"

"Älä ota kuvaa, mä yritän syödä!" "Ei se haittaa, hymyilkää!!"

Video harkoista
Yhteensähän meijän luokal oli 5 eri tanssia... :D

Mulla on paljon videoita, joissa mun kaverit vaan riehuu sen sijaan, et pitäis tanssii ja voisin muuten laittaa niitä tänne, mut uskon et ne ei ihan hirveesti arvostais :'D


Ja muutama hyvä biisi vielä loppuun, niin tää ei ehkä näytä ihan hirveen lyhyeltä heh:




☆Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti