torstai 26. tammikuuta 2012

Host family !

Sain pari päivää sit isäntäperhetiedot ja en vois olla tyytyväisempi (SAIN PIKKUSISKOJAAAAA!) ~
I got my host family information few days ago and I couldn't be more satisfied (I GOT LITTLE SISTERS, YAY !)

Perheeseen kuuluu
  • Okaasan ja Otoosan. Okaasan on koti-äiti ja Otoosan yrittäjä
  • 2 pikkusiskoa, 13- ja 14 vuotta (♥)
  • Isoäiti asuu myös samassa talossa 
 My family includes
  • Okaasan and Otoosan (Mom and Dad). Okaasan is house-wife and Otoosan self-employed.
  • 2 little sisters, 13- ja 14 years old (♥)
  • Grandmother lives in the same house too
Tuun asumaan Osakan prefektuurissa, Yao nimisessä kaupungissa ( toi pinkki läntti). Ihmisiä Yaossa asuu noin 271 450 (ja sit mietitää, et Lahessa asuu n. 102 230 ihmistä... oh damn) Yao vaikuttaa tosi ihanalta paikalta ja en malta oottaa, et pääsen sinne ;_;♥

I'll live in Osaka Prefecture, in a city named Yao (↑ that pink spot in the map). Yao's population is about 271 450 (and in Lahti, where I live now, it's about 102 230 ... damn) Yao seems like a nice place and I can't wait to get there ;_;♥

Koulua en sit käykkää Yaossa, vaan Osakassa. Poole Gakuin High School, here I come! :D Kouluun on noin 40 minuutin matka ja mun mielest on perjaattees kiva, et se on aika "kaukana" koska pääsen aamul kulkemaa julkisilla ~ Mun koulu on siis yksityinen tyttökoulu ja mitä kattelin niitten nettisivuja niin vaikuttaa aivan ihanalta.  Mun koulussa on siis yläaste ja lukio samassa ja mul ei oo hajuakaan, et kuinka paljon siellä on oppilaita ja en tiiä uskallanko ees tutkia asiaa. Kuvia mun tulevasta koulusta löytyy tosi huonosti, mut täs on nyt muutama ja mun koulun sivuilta löytyy kans jotain kuvii

I won't go to school at Yao, but at Osaka. Poole Gakuin High School, here I come ! :D The school is about 40 minutes away from my home and I'm relly excited about that, because I have to travel by public transport ~ My school is a private girls' school and I'm already loving it. It's a junior- and senior high school and I don't know how many students there is. I didn't find much photos, but here's few and you can find more from my school's website.


 Talvi koulupuku
 Winter school uniform

Toi koulupuku ei ihan hirveesti innosta, mut ehkä mä opin rakastamaan sitä (let's hope so). Tai kuten YFU valmennuksessa sanottiin "Vaikka vihaisit koulupukuus, niin esitä että rakastat sitä."
Okei, ei toi nyt niiiiin hirvee oo, et ehkä mä selviin :D
Ja sitten vielä Roosan kommentti mun koulupuvusta, koska lol: "niin ja sun koulupuku on kuin suoraan animesta vedetty ! :DD ihan oikeesti !" Kiitos Roosa ! :D

I don't like my school uniform a lot, but it's okay and maybe I'll start to love it when I get it (let's hope so). Or then I just have to pretend that I love it... And  Roosa said that my school uniform looks like it's pulled from anime, lol. Thanks Roosa ! :D
Täs on viel kuva et millai mun kesä koulupuku on ~
 And this is my summer school uniform ~



Tykkään tost kesäkoulupuvust paaaaaaljon enemmän ku talvi !
I like my summer school uniform a lot more than the winter !

Jasmin ☆

7 kommenttia:

  1. Kiva luostari :D:D:D
    MUT YHYY PÄÄSIT TYYLII OSAKAN KESKUSTAA</3 Oon kade :)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä toi koulupuku on ihana! Ja täytyy sanoa että mullakin tuli heti joku anime mieleen :D

    VastaaPoista
  3. Mun makuu toi koulupuku on kyl söpö :D
    Lähetsä nyt sit kesken ysin vai ootsä jo lukios? Et jos lähet kesken ysin ni käytkö sit vuoden pääst peruskoulun vuot nuorempien kaa loppuun??

    VastaaPoista
  4. LOL JASSU ♥ ole hyvä~ :DD
    ollaan aika samiksii, munkin vanhemmat on yrittäjii~!
    Ja joo sama kuin Miralla, asut melkein osakan keskustassa ( senkin ovela kettu >:((( ) haluan itekkin, vaikka Nagoya on ihana <3 lol, tää kommentti sucks but well ! :D

    KOHTA NÄHDÄÄN UKUBANJOTRIANGELI SOITTAJA !♥

    VastaaPoista
  5. Mira: Mun mielest toi koulu on just kiva ~ :D♥ Oon ihan innoissani, et pääsin Osakaa, koska se oli yks niist paikoist mihin toivoin pääseväni (vaikka en laittanukkaa paikka toiveita) (:

    Anonyymi 1: Mm, ei toi koulupuku mikää ihan hirvee oo, mut se vähän kauhistuttaa mua :D

    Anonyymi 2: Lähen kesken ysin ja teen valtakunnalliset japanissa (= meijän lv lähettää ne mulle) ja sit saan päättötokarin (:

    Roosa: Yrittäjävanhemmat on parhaita ! :D Hehee, namba on ihan sika lähel mun kouluu ja oon ihan ooo ~ ♥ (sitteku tuut käymää Osakassa ni raahan sua siel ympäriinsä ~ JA MUISTA, ET TUUN KÄYMÄÄ SIT SUN LUONA ! XD) NO JOO, me nähää (ja lähetää) 53 päivän päästä !!! ♥

    VastaaPoista
  6. NIIN PERKULE SAATKIN ♥ PARHAAT KAUPAT JA VARSINKIN LEVYKAUPAT !!!11 JA HALUUN KÄYDÄ SUN KOULUSSA KOSKA OLEN UTELIAS VILI JA HALUAN KATTOO MINKÄLAISTA SE MEININKI SIELLÄ KUN TYTTÖKOULU ON JÄNNÄ ON EIKÖS JUU !? JA parasta tullakkin käymään Nagoyassa >:( ♥ sun täytyy nähdä Oasis 21, Nagoya TV TOWER ja Sunshine sakae~!

    VastaaPoista
  7. Osaka on hyvä paikka, onnea! Ja koulupukusihan on mahtava, että äläs valita :P Hieman poikkeaa yleisimmistä, mutta minun silmääni vain parempi niin. Siihen vähintään tottuu.

    Koulun ympäristökin näyttää aika herkulta :D Ja tyttökoulu voi olla kokemuksena aika jännä, vaihtelua Suomimeininkiin. Julkisilla sopiikin matkustaa, ikkunasta näkee varmaan kivat maisemat! Ja ja, perhekin näyttää mukavalta!

    Elikkä ryhdyn siis seuraamaan blogiasi :P

    VastaaPoista