tiistai 3. huhtikuuta 2012

I couldn't hide my tears, they fell as much as I was thankful

Heippa taas ~

Mun on heti pakko sanoo tähän alkuun, että kiitos äiti ja iskä, kun annoitte mun lähtee tänne ♥ En vois olla kiitollisempi ~ Pakko myöntää, et oon oikeesti itkenykki tääl sen takii, et mul on ikävä kotia, mut en mä silti lähtis mistään hinnasta pois. So, thanks mom and dad, I love you ♥

Tää on nyt sit vaan tällänen pikanen ja lyhyt postaus, koska täällä ei oo hirveesti tapahtunu mitään ihmeellistä. Huomenna tosin alkaa koulu, joten sitten varmaan kun seuraavan kerran kirjottelen, niin on paljon kerrottavaa ~

Okei, viime viikon maanantaina siis kävin koululla ja sain iiiison kasan papereita. Mulle kerrottiin säännöistä ja muusta tärkeestä. Sain kans kotitehtäviä, joita muut oppilaat on kans saanu, mutta mun enkun opettaja (joka siis oli kertomassa näist kaikista asioista) sano, että mun ei tartte tehä niitä, mutta kannattaa yrittää. Oon nyt yrittäny tehä noita, vaikka en tajuu tehtävänannoista mitään... Koululla käynnin jälkeen mentiin syömään ramenia ja oivoi, että oli hyvää ♥



omnomnom ~ ♥

Ti-to ei tapahtunu mitään maailma mullistavaa, lähinnä vaan opiskelin japania ja kävin välillä syömässä.
Perjantaina sit lähettiin Osakaan käymään. Mentiin ensin syömään tempuraa (♥) ja sen jälkeen käytiin
Dōtonborissa ja näin kuuluisan Glico Manin, mut ihanku mä sitä oisin katellu, ku ympärillä on miljoona hyvännäköstä hostia.
Lauantain hengasin kotona ja menin aikasin nukkumaan, koska sunnuntaina lähettiin käymään Kiotossa ja en halunnu olla ihan väsyny siellä.

Glico Man

Eli joo, sunnuntaina mentiin käymään Kiotossa (hehe, minä päätin) ja siellä oli aivan ihanaa ~
Oli tosi outoo nähä niin paljon ulkomaalasia kerralla, ku täällä missä mä asun ei hirveesti ulkomaalasia pyöri. Kun tultiin kotiin, niin mun koulupuku oli saapunu ja oivoi, mä oikeesti tykkään tosta aikas paljon ♥ Laitan siitä kuvaa sitten seuraavaan postaukseen, koska oon nyt ollu liian laiska, enkä oo jaksanu ottaa kuvaa siitä päälläni ~


 金閣寺 = Kinkaku-ji Kiotossa

Pieni matkamuisto Kiotosta, lol :D♥

  "Hello, I'm Jasmin and this is me being a little bit awkward, because I'm trying to write and someone takes pictures of me."

Ja sitten random kuvia matkan varrelta ~


Charlien enkelit ;)

 Koko suomiporukka ♥

 Chichi (aka. Roosa) ♥ ignooratkaa mun räjähtäny ulkomuotoni ~ (:

Sain pikkusiskolta muumi pehmon ♥

Mun huone ~

じゃね!
☆ Jasmin

1 kommentti:

  1. Moikka! Kiva lukea sun kuulumisia tätä kautta. Ihana seikkailu siellä sulla edessä <3

    -Sanni

    VastaaPoista