perjantai 13. huhtikuuta 2012

If only we can all be thankful for the blessed days that grant us life

2.4.2012
Aamulla lähettiin Yaon keskustaan syömään udonia ja shoppailemaan mulle muutamia koulutarvikkeita. Söin tempuraudonia, mikä ei todellakaan oo ylläty, koska rrrrrrrakastan tempuraa yli kaiken ♥ Syönnin jälkeen mentiin ostamaan mulle sukkia (jee, miesten sukat ..) kouluun ja löydettiin yllättävän halpoja sukkia. Otoosan meni kattelemaan lenkkareita, joten mä ja Ayano suunnattiin levykauppaan ja voi hyvänen aika ! Oisin voinu ostaa sieltä niin paljon kaikkee, mutta ensinnäki, ei mul oo niin paljon rahaa ja toisekseen, mulla ei ollu ees lompakkoa mukana .. :D No ei se mitään, jätin sitten niitten levyjen ja lehtien kuolaamisen ja lähettiin Ayanon kanssa ettimään okaasania ja otoosania. Käytiin nopeesti kahvilassa ja sitten lähettiin takasian kotia. Loppu päivän sitten panikoinkin seuraavaa päivää, koska koulu alkais.

Mun uus rakkaus ♥

Gen & Hana ♥

3.4.2012
Ensimmäinen koulupäivä! Käytiin syömässä aamupala koulun läheisessä kahvilassa ja sen jälkeen suunnattiin koululle, koska siellä ois avajaisseremonia. Tapasin Ayanon kavereita ja mun omia luokkalaisia ja kaikki vaikutti tosi mukavilta ~ No sitten oli se avajaisseremonia, en ymmärtäny yhtään mitään, mutta ei se mitään. Siellä oli puheita, jumalanpalvelus ja kaikkee muuta "jännää", tosiaan siis meinasin nukahtaa sinne, koska se oli niin tylsää .. :D Seremonian jälkeen mentiin takasin omaan luokkaan ja siellä sitten esittelin itteni ja saatiin lisää papareita täytettäväks. Koulun jälkeen mentiin käymään juna-asemalla ostamassa mulle junakortti ja oon aika pirun onnellinen, että YFU maksaa sen, koska se makso sellasset kivat ~200€ .. Vettä tuli aikalailla koko päivä, ku saavista kaatamalla ja ei ollu kivaa D:



4.4.2012
Koulu alko 9, joten lähettiin kotoota 8 aikaan ja voi sitä ruuhkan määrää junassa. Seriously, olin ihan ikkunassa kiinni. Meillä oli heti aamusta jumalanpalvelus ja meijän opettajat esitteli ittensä sielä uudestaan. Yhtäkkiä sieltä lavalta kuului sitten mun nimi ja olin ihan että "mitä nyt tapahtuu?" Mun piti mennä esittelemään itteni sinne lavalle ja mähän en siis tienny tästä asiasta etukäteen, joten vedin koko esittelyn päästä, mutta ilmeisesti se meni ihan hyvin .. :D Kaikki tuli ton jälkeen juttelemaan mulle ja moikkaili käytävässä. Kotiin päästyäni en sitten tehnykkää mitään tähdellisempää, söin ja hengasin okaasanin kanssa.

5.4.2012
Herätys soi kello 6, koska en ollu edellisenä päivänä jaksanu pakata vaan jätin sen aamulle. Lähdettiin siis kaikki lukion ykköset orientaatio leirille jonnekkin vuorelle, jonne kesti ajaa sellasset ~4 tuntia. Nukuin koko matkan, koska edellisenä yönä en ollu saanu hirveen hyvin unta. Kun päästiin sitten sinne paikalle, missä me oltais, niin olin ihan ihmeissäni, koska siellä oli lunta! Kaikilla muilla oli kuulemma kamalan kylmä ja mä oisin voinu vetää siel t-paidas :D Meillä oli 2 enkun koetta, joista ekaan heitin ihan lonkalta kaikki vastaukset ja tokaan jopa sain melkein kaikki vastaukset oikein. Ihmiset oli aivan ihania ja mun homeroom teacher otti varmaan miljoona kuvaa musta eri ihmisten kanssa, kun kaikki halus mun kanssa samaan kuvaan (what is this, lol). Oli ihan älyttömän hauska päivä ja mun kanssa samassa huoneessa oli ihan mahtavia tyyppejä ! :D



6.4.2012
Ei ollu mitenkään ihmeellinen päivä, tultin takasin kotiin noin 4 aikaan, kävin syömässä ja sitten menin ottamaan pienet päikkärit, koska meinasin nukahtaa ruokapöytään. Illalla en tehny mitään ihmeellistä (taaskaan). Juttelin okaasanin kanssa urheilusta ja opetin sille suomea.

7.4.2012
Aamulla ja päivällä en tehny mitään ihmeellistä, hengasin ja katoin telkkaa. Illalla sitten lähin okaasanin, ayanon ja hinan kanssa Sakura matsuriin. Herranjestas siel oli kaunista ! ♥ Sain hattaraa ja se laitettiin sellasseen söpöön pokemonpussiin^^ Tutustuin okaasanin kavereihin ja näin myös mun hostserkkua ja sen kaverit moikkaili mulle ihan innoissaan :')

Hattaraaaaaaaaa ~

 Hieno pokemonpussini

Heipsan, olen tummahiuksinen taas vaihteeksi ~ Oli pakko värjätä takas tummaks, koska en sais värjätä mun juurikasvua pois ja en haluu puoliks blondei ja puoliks ruskeit hiuksii ~

8.4.2012
Aamulla okaasan kysy, että minne tahon tänään mennä ja pitkän mietinnän tuloksena päädyin Korea Towniin ja Osaka-jo'hon. Hina ois halunnu mennä Kyoto Aquariumiin ja meijän piti ratkasta tää kivi-sakset-paperilla, mutta Hina sitten suostuki mun ehdotukseen ;___;♥ Ensin käytiin Q's モール'lla syömässä. Ja kun minä, Ayano ja Hinao saatiin syötyä, niin mentiin ottamaan purikuraa ja ne jopa onnistu yllättävän hyvin ~ Seuraavaks suunnattiin Korea Towniin ja voi mun lompakko parkaani, siellä oli ihan liikaa kaikkea, mitä oisin halunnu ostaa ! Ostin sit 3 levyä, muutaman avaimenperän ja pehmolelun. Osaka-jo oli ihan mahtava ! Ja kirsikankukat oli tosi kauniita ♥ Siellä oli iiihan hirveesti ihmisiä ja oli siellä muutama suomalainenki .. :D Illalla pelasin Hinan Kingdom Heartsia ja Hina oli kuulemma kehunu mun pelaamista myöhemmin, kun olin jo lähteny jo nukkumaan ♥



 Purikuraa ~



 Kuka tietää, mistä draamasta kyseinen pehmolelu on ~ ? ;)






10.4.2012
Skippaan 9. päivän yli, koska en tehny silloin yhtään mitään.
Alright, 3 viikkoa oltu Japanissa ja en siis vieläkään oo ihan kokonaan tajunnu tätä :'D Koulussa ei ollu mitään ihmeellistä ~ Tulin yksin junalla kotiin ja selvisin hengissä ! :D Kotona söin ja lähin okaasanin kanssa kaupungintalolle (?), koska piti tehä alien registeration. Mua luultiin yli 20 vuotiaaks XD Kävin okaasanin kanssa sen jonkun tutun kahvilassa juomassa pikaset kahvit ja sitten takasin kotiin. Illalla katoin telkkaria perheen kanssa ja juttelin turhan päiväsistä asioista.

11.4.2012
Koulussa meillä oli 3 koetta; enkku, matikka ja maantieto. Enkun kokeessa jopa osasin jotain, mutta maantiedon ja matikan kokeisiin heitin kaiken ihan lonkalta, koska en tajunnu mitään. Kokeitten jälkeen siirryttiin johonkin toiseen luokkaan, koska meitä tultiin kuvaamaan johonkin TV ohjelmaan. Meil oli ihan älyttömän hauskaa siellä ja mun luokkalaisten (ja kuvausryhmän) reaktio oli aivan ihana, kun kerroin rakastavani Japania ~ ♥ Toivon, että kun toi tulee telkasta niin sitä mun "haastattelua" ei oo siinä, koska olin nolo ja failasin sen ihan totaalisesti. Kotiin menin Ayanon kanssa ja se sade oli toooosi kiva ! Illalla juttelin otoosanin kanssa tatuoinneista ja se oli ihan innoissaan, kun en inhoo tatuointeja :'D Opetin näille lisää suomea (ja enkkua kans) ja nyt nää on ihan innoissaan tääl ♥ Ja okaasan kerto mulle, että se haluis tulla jossain vaiheessa käymään suomeen ^^







じゃね!
☆ Jasmin

ps. Tossa alhaalla on tollanen "luin" nappi, niin jos kaikki jotka tän lukee niin vois klikata sitä, thanks ~ (:

5 kommenttia:

  1. Kiva lukea miten sulla menee.Taidat nauttia japanista.
    Isä

    VastaaPoista
  2. You're Beautiful 8------) Hei mut vähä oon kateelline noista krääsistä ;-; Mäki KOREA TOWNIIN !♥

    VastaaPoista
  3. OAAAHHH ! U-kissin ja infiniten levyt ♥ oon todella kateellinen sulle ))):

    sekä toi pehmolelu you're beautifulista ! pidä kiva vuos siellä japanissa (:

    VastaaPoista
  4. C.C. Lemon ja ichigomiruku on ehkä parasta <3 ai niin ja missä päin sä asut, Kyotossa? Me käytiin kans eilen hanamia viettään ja mun hattara tuli samanlaisessa pokemonpussissa! :D hassua

    VastaaPoista
  5. Iskä, todellakin nautin täällä olosta ~ Kaikki on ihan mahtavaa enkä yhtään kadu päätöstäni lähteä tänne !

    Annika, siitähän se ;) Korea Town on ihan mahtava paikka ! Ja se on ihan liian lähellä mun koulua, joten en ees haluu tietää, kuinka paljon rahaa mulla menee sinne tän vuoden aikana ... :D

    Maxxxie, olin niiiiiiin onnellinen, ku löysin noi levyt ettei mitään rajaa ;___; Ja todellakin pidän kivan vuoden täällä, kiitos ~ ♥

    Miili, C.C. Lemon ja ichigomiruku on jotain parhautta ♥ ja sitten sellanen juttu, että en asu Kiotossa, vaan Osakassa :D Mutta siis asun Yao-shi'ssä, joka on Osakan viereinen kaupunki ~ Toi pokemonpussi on ihan älyttömän söpö ;___; miks suomes ei oo tollassia D:

    VastaaPoista