maanantai 30. huhtikuuta 2012

School, school and school

Ensinnäki oon tosi pahoillani, että täs päivittämisessä on taas menny näin kauan! Mut mul ei yksinkertasesti oo ollu aikaa alkaa kirjottaa mitään. Ja en kirjota nyt jokasesta päivästä erikseen, koska en muista joistain päivistä mitään/ei oo mitään ihmeellistä kerrottavaa.

12.- 14.04.2012
Kuten otsikko sanoo, koulua, koulua ja koulua. Viihdyn koulussa ja kaikki oppilaat ja opettajat on aivan ihania~~ Yleensä koulun jälkeen oon niin väsyny, että tuun kotiin, syön, katon telkkaa ja meen nukkumaan. Joo, ei hirveen hohdokasta, mut ei voi mitään. 13. päivä tosin lähin koulun jälkeen Okaasanin, otoosanin ja Ayanon kanssa syömään. Käytiin syömässä CoCo Curry Housessa ja se ruoka oli jotain niin hyvää ettei mitään rajaa! Syömisen jälkeen menin Ayanon mukaan pianotunnille, koska sen sensei kuulema halus tavata mut. Ja en voi ku vaan sanoa, että Ayanon sensei on tosi sulonen. Se kehu mua tosi paljon ja oli muutenki ihan super ystävällinen. Nii ja 14. päivä sain ruokaa McDonald'sista .. :D

omnomnom ~


15.04.2012
Ah sunnuntai, se ainoa päivä, kun ei ole koulua ♥ Nukuin pitkään, koska olin viikolla nukkunu tosi huonosti ja muutenkin kerrankin kun sai nukkua, niin totta kai mä nukun. Päivällä katoin telkkaa ja pelasin sulkapalloa okaasanin ja Ayanon kanssa. Illemmalla sitten lähin käymään otoosanin ja Ayanon kanssa kenkäkaupassa, koska Ayano tartti lenkkarit, ja kirjakaupassa~~ Ostettiin mulle kirjakaupasta muutama manga luettavaks ja arvatkaa vaa kuinka kauan mul menee lukee yks sivu.. :D





16.- 18.04.2012
Ja taas koulua koulua koulua.

19.04.2012
Kuukaus vietetty Japanissa ja mä juhlistin sitä tulemalla kipeeks. Aamulla olin matkalla kouluun ja muutaman aseman ohi mentyäni oli pakko hypätä ulos junasta ja juosta vessaan. Tulin sitten takasin kotiin ja ajattelin, että mulla on vaan vatsatauti. Okaasan oli ihan huolissaan musta ja pari tuntia nukuttuani se tulikin herättämään mut, että mentäis käymään lääkärissä. No ei siinä sit muuta, autoon vaan ja kohti Osakaa. Sairaalassa sitten oli onneks englantia puhuva lääkäri ja se otti multa mm. verinäytteen. Sain sieltä mukaani 3 erilaista lääkettä ja kun tultiin takasin kotiin, niin menin uudestaan nukkumaan. Herätessäni illalal huomasin, että Okaasan oli tuonu mulle viestin lääkäriltä ja lisää lääkkeitä... jes. Onneks olo oli kuitenkin parempi, eikä enää oksettanu.


 Calpis, my new love ♥
Kiva lääke määrä :)


20. -21.04.2012
En saanu mennä kouluun, joten vietin lähinnä aikaani nukkuen ja kattoen telkkaa.

22.04.2012
Ayanon kavereita tuli kylään heti aamusta ja kattelin niitten kanssa sitten muutaman leffan. Red Riding Hood oli itseasiassa yllättävän hyvä, mut se toinen leffa oli ihan outo, enkä tajunnu siitä yhtään mitään. Leffojen kattomisen jälkeen lähettiin syömään italialaista johonkin ihan älyttömän hienoon ravintolaan. Ruoka oli hyvää, mut liian hienoa mun makuun.. Mut tiramisu oli jotain niin taivaallista, et ei sitä voi ees kuvailla. Syömisen jälkeen ajeltiin ympäri Yao yli tunti, kun vietiin Ayanon kaverit eri juna-asemille.


Näit on ihan liian vaikeeta löytää ;___;

Pakko vielä loppuun laittaa hieno kuva, joka on otettu saapuessamme Japaniin~ With Roosa & Kiia ♥

バイバイ~~^^

ps. Miteniin suurin osa kuvista on ruokaa, ei ole psh.. Laitan huomenna toisen postauksen tästä viikosta~~ Ja lupaan laittaa (paljon) järkeviä kuvia huomenna ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti