sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Back in business !

Oon pahoillani, etten oo käyny päivittämässä pitkään aikaan! Sen takia tein teille videon, jossa kerron teille tiivistettynä "tärkeimmät" asiat mitä oon kuluineitten viikkojen aika tehny~ Toivottavasti tykkäätte ja joo .. Tiiän, että oon ihan älyttömän awkward tossa videossa, heilun ja toistan samoja sanoja ihan liikaa, mutta antakaa anteeks ): Laitan teille myös joitain kuvia kuluneilta viikoilta~~ Niin ja kuvat saa isommiks klikkaamalla (:

ENJOY (yrittäkää ees...)
ps. oon erittäin pahoillani, että himoitsen pullaa ja äitin lihapullia tossa videossa ... D: mutta kun ;__;♥


Siskon konsertista~

Ja näit tällässii pokemon-snack-leivos-juttuja on ihan LIIKAA ;D


Tää on tää Japanin toukokuu; aurinko paistaa pilvettömält taivaalt ja lämmint +25 (ja heti seuraavana päivänä tulee vettä ku sangost kaatamal ja lämmint vaa +10~15)

Löysin täydelliset kengät lehdestä ja mä tarviin noi mun elämään .___.

Kahvia ♥

Siinä on viel uudestaa mun puhelin

Sain yheltä kaverilta koulussa pienen lahjan ;D Ei mitään hajua mistä se oli noi hommannu, mut olin ilonen saadessani noita ♥



Ja se ei ole siideriä, vaan limua

With Mona & Mayo ♥

With Mona and Ayano (Ayano on mun toinen pikkusisko)


Okaasan osti mulle tänään paidan lahjaks ;__;♥ Tykkään~^^

ps. otan postausehdotuksia vastaan oikein mielelläni (:

Bye bye~
☆Jasmin(*^ワ^*)

1 kommentti:

  1. NAPAKKA PULLA. KUINKA SILLÄ LYÖDÄÄN.

    ........oli pakko (=(==(=(=(=

    VastaaPoista