keskiviikko 30. toukokuuta 2012

How are you gonna know what a language is if you've never had to learn one to make friends?

22.05.2012


Koulussa ei (muistaakseni) tapahtunu mitäään ihmeellistä, paitsi että liikkatunnin alussa mulla oli ihan älyttömän hauskaa kavereitten kanssa, kun juostiin ympäri salia ja riehuttiin. Tunsin itteni ihan ala-astellaiseks :') Mun oli tarkotus tavata aluevalvoja kello kuus Tsuruhashin asemalla, mut tavattiinkin melkeen tunti myöhemmin, kun ei meinattu löytää toisiamme. Aluevalvojaa odotellessani joku nainen tuli juttelemaan mulle ja meillä oli oikeesti aika hyvä keskustelu. Vaihdettiin sitten numeroita ja sovittiin, että mennään joku päivä käymään teellä ja jutellaan lisää, koska meijän keskustelu keskeytyi aluevalvojan vihdoin saapuessa. Aluevalvojan mukana oli joku amerikas ollu tyttö ja se sitten kääns mulle suurimmanosan aluevalvojan puheesta. Lähettiin sitten läheiseen ravintolaan syömään yakinikua ja oli muuten ihan älyttömän hyvää! ♥ Mul oli tosi hyvä fiilis, kun aluevalvoja kehu mua ja mun host perhettä ja aaa mul oli muutenkin tosi kivaa. :)


21 päivä oli auringon pimennys (:

Koulun sisäpihaa



23.05.2012


Koeviikko alko ja siis munhan pitää tehdä kaikki samat kokeet kun nääkin, joten juu. Oli aika rentoo, kun oli vaa 3 koetta ja sitten päästiin kotiin. Ekoina kokeina meillä oli siis japani, enkku ja matikka. Niist ei mikään menny hirveen hyvin, koska en tajunnu niistä melkeen mitään ja joo... Enkun koekki oli yllättävän vaikee, mut kyl mä nyt siihen ainakin jotain sain oikein... Koulun jälkeen menin suoraan kotiin, enkä tehny hirveesti mitään, koska olin niin väsyny. Luin seuraavan päivän kokeisiin ja sain okaasanin joltain kaverilta 4 Big Bangin live dvd'tä lainaks ja katoin sit niitä ennen nukumaan menoa. Lähettelin illalla meeruja Ainon ja Saran kanssa ja Saran kanssa sovin, että mentäis seuraavana päivänä Nambaan shoppailemaan.


Tältä näyttää mun huone, kun sain kesäkoulupuvun ja olin ihan innoissani :')

 24.05.2012


Toinen koepäivä! Meil oli bilsan -, japanin historian - ja enkun koe. Ja enkun koe tuntu menevän ihan älyttömän hyvin ja joo, oon ylpee itestäni, koska osasin kääntää japanin kieliset lauseet englanniks! :)
Koulun jälkeen sit lähin Nambaan, mut en päässy ulos Namban asemalta, koska olin edellisenä päivänä unohtanu nostaa rahaa ja en saanu maksettuu fair adjustmentia... Sara sit etti mua sellassen tunnin ja onneks lopulta löys mut ja lainas mulle rahaa, että päästäis vihdoin shoppailee. Mentiin sit heti ekana nostaa mulel rahaa ja sen jälkeen suunnattiin jätskille, koska oli ihan älyttömän kuuma. Sitten suunnattiin ottamaan purikuraa ja siellä me innostuttiin pikkasen liikaa ja otettiin vähän ennemmän ku yhet kuvat... No ostin sit ittelleni kahet korvikset, piilarit ja paljon k-pop (kröhöm.. Infinite) krääsää. Kotiin lähin sitten joskus 6 aikaan. Kotona söin ja kerroin okaasanille, että mitä tehtiin ja näytin ostoksia. Illalla juttelin mun luokkalaiselle ja sovittiin, että mennään joku päivä ottamaan purikuraa yhessä.



Mun jätski~

Saran^^



Muutama purikura :D


25 & 26.05.2012


Perjantaina koulussa oli japanin ja kemian kokeet. Lauantaina oli maailmanhistorian koe ja toinen matikan koe. Ei menny mikään noista hirveen hyvin, koska en ymmärtäny tehtävänantoja. Muuten ois saattanu jopa mennä ees kohtalaisesti...

Toinen pikkusisko kävi Okinawalla ja toi mulle 
tuliaiseks tollassen vihkon ja karkkia~~ ♥

27.05.2012


Heräsin 10 aikaan ja yheltä lähin okaasanin kanssa Seibuun (ostoskeskus) viemään niitä Big Bangin live dvd'tä takasin okaasanin kaverille. Puhuin okaasanin kavereitten kanssa k-popista, eri bändeistä, kenestä ne tykkää eniten jne. Sen jälkeen käytiin nopeesti moikkaamassa Yoshiko-sania (eli siis se okaasanin kaveri, jonka kanssa menin EXILEn keikalle) ja juomassa jääkahvit. Ostin ittellenni taas 2 uudet korvikset, pari lehtee ja CDn. Oon aika onnellinen, et mul on vihdoin korviksia, koska mul oli jo reijät alkamas mennä umpeen ja sitä en todellakaan haluu. Loppu päivästä puhuin aika paljon Roosan kanssa ja oli tosi outoo ja ihanaa kuulla sen ääni pitkästä aikaa ♥






Mulla on nyt muutama postausidea, mut otan silti erittäin mielelläni ideoita vastaan !

☆Jasmin

3 kommenttia:

  1. Tätä sinu blogii on tosi mielenkiintosta lukea:)) minkä ikäsenä aloit opiskella japania ja missä/miten? Oot ollu ahkera o.o

    VastaaPoista
  2. infiniteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ♥ tosi järkevä kommentti hei :--DD mutta näitä on kiva lukea n__n ainii, mitäs infinite krääsää muute ostit ? (:

    VastaaPoista
  3. Aaaa...K-pop.. *Kuolaa* Sun perhe vaikuttaa tosi kivalta : D. Itekin toivoisin, että menis kaikki hyvin - oon meinaan lähdössä ens vaihtoon ens maaliskuussa~~. Tsemppiä!!!!!!!

    VastaaPoista