keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

BOOM CLAP BOOM BOOM CLAP

Nyt ei oo taaskaan tapahtunu mitään hirveen ihmeellistä, joten en oo viittiny/jaksanu päivittää. Nii ja oon taas vaihteeks unohtanu kirjottaa päiväkirjaa ni ei mitään muistikuvaa mitä kaikkee on tapahtunu...

No mut viime kuun lopussa mä mm. "pääsin" laulamaan koko luokan eteen musiikin tunnilla, sain paketin Suomesta, lähennyin ihan älyttömästi mun pikkusiskojen kanssa, katoin leffoja jotka oon kattonu miljoona kertaa aiemminkin, opiskelin ahkerasti, nukuin liian vähän jne.

Sain tossa miljoona vuotta sitten paketin Suomesta.

Ja mm. tällässiä aarteita löysin tuolta paketista

Heinäkuun eka päivä lähin heti aamusta pikkusiskojen kanssa Umedaan. Metsästettiin Pokemon Centeriä melkeen tunti, koska kukaan meistä ei tienny missä se on... oho. Lopulta sitte mentiin kysy infosta apua, koska ei siitä oikeesti tullu yhtään mitään. Pokemon Centerissä mä sit vähän villiinnyin ja oisin voinu ostaa sen koko paikan tyhjäks, mut sit hillitsin itteni ja ostin vaan muutaman jutun. Pokemon Centerissä käynnin jälkeen pikkusiskot saatto mut leffa teatterille, koska menin kattomaan 「Beyond the ONEDAY ~Story of 2PM & 2AM~」 ja oli tosi kiva, kun tajus vaan osan mitä siinä puhuttiin/mitä tekstityksissä luki. Mutta hyvä se silti oli. Leffan jälkeen miittasin perheen kanssa ja suunnattiin Nambaan syömään. Käytiin syömässä tempuraa ja oi että oli hyvää ♥ Syönnin jälkeen käytiin vähän shoppailemassa. Okaasan osti mulle tennarit, koska mun kengät sattu niin paljon mun jalkoihin etten pystyny kävelee ja sit ite ostin laukun. Kotona olin vasta joskus 9 aikaan, joten luin vähän aikaa kokeisiin ja sitten menin nukkumaan.






Koska olen fanityttö niin pakko .. 2PM ♥

Sain okaasanilta paidan lahjaks ♥



Viime viikolla olin kipeenä, joten vietin aikaani lähinnä lukien, kumoneitten parissa, kuunnellen musaa, nukkuen jne. Ei mitään hohdokasta, mut kipeenä ei oikeen innosta tehä mitään.

Näin mä vietän päiväni, kun oon kipee


Maanantaina oli YFU'n Summer Activity ja paikka, johon mentiin oli Hana no bunkaen. Se oli joku sellanen kukkapaikka... Mulla ei tosin oo sieltä mitään kuvia, koska oli niin pirun kuuma et oisin paahtunu jos oisin lähteny sinne ulos ottamaan kuvia. Aluks meille kerrottiin ton päivän aikataulu ja sitten isäntäperheet ja vaihtarit jakautu eri ryhmiin ja omassa ryhmässä sai kertoo sitten, että onko ongelmia ja niin edespäin. Mä en tosin ollu siinä mukana, koska mun aluevalvoja halus jutella mun kanssa. Käytiin sit sen jälkeen syömässä, mut meille tuli ihan älytön kiire, koska siel oli ihan täyttä ja siinä vaiheessa kun saatiin pöytä, niin meil oli vaan 20min aikaa ennenku pitäis kokoontuu yhteen. Kerettiin sit kummiski sinne ajoissa ja jouduttiin itse asiassa jopa odottamaan muutamaa ihmistä. Lähettiin kävelemään jollekki museolle(?) ja siellä tehtiin sellasset jotkut lucky charm-jutut ja kyllä niillä oli joku nimikin, mut en muista sitä.



Siitä ois pitäny tulla pinkki, mutta eiiii


Eilen oli synttärit, jee~~♥ Eipä meillä mitään ihmeellistä ollu... Koulussa sain pari lahjaa kavereilta ja olin onnellinen, koska ajattelin ettei kukaan muista mun synttäreitä. Illalla kun olin menossa syömään, niin sain Hikarumamalta lahjakortin kirjakauppaan! JES! Vanhemmilta sain lompakon, Ayanolta sain paljon kaikkee (kuva on tuolla vähän alempana) ja Hinalta sain keksejä :D♥ Kakkua (MANSIKKAKAKKU ;-----;♥) söin Ayanon ja Okaasanin kanssa, ku muut ei ollu kotona ja sain myös kauniin synttärilaulun^^

Synttärilahja aluevalvojalta

Sain Karinilta ja Nanalta synttärilahjat koulussa ♥


Kyllä olen kaunis, mutta olkaa ite viisan näkösiä, kun lämmintä on yli 30 ja kuolet kuumuuteen

Ayanolta

Hikarumamalta

Hinalta

Otoosanilta ja okaasanilta


Miten tiukkaa sulla on koulussa meikkaamisen suhteen?
 - Mun koulussa ei saa meikata ollenkaan ja useissa kouluissa Japanissa on ihan sama sääntö.

Entäs hiustenvärjäyksen? Tiedän että värjäsit omas, mutta miten suhtauduttaisiin blondiin jolla hieman tummempi oma väri?

 - Ja taas, mun koulussa hiusten värjäys on kielletty ja jos värjäät, ni pahimmassa tapauksessa sut saatetaan erottaa koulusta. Ei sitä mitenkään pahalla katota, jos sulla on värjätyt hiukset, mut kannattaa varautuu siihen, että vuoden aikana et tosiaan saa värjätä niitä uudestaan jotta juurikasvu pysyis poissa. Osassa kouluista tosin saa värjätä hiuksia luonnollisilla väreillä, kyllä sulle sitten kerrotaan säännöistä, kun meet käymään koululla.

Kuinka paljon oot oppinu kieltä jo?

 - Jos verrataan muihin, niin liian vähän. Osaan puhua jonkun verran ja pystyn osallistumaan keskusteluihin, jos tiiän mistä puhutaan. Oon oppinu n. 150 kanjia (tiiän, että se on vähän, mutta jaa) ja osaan lukea jo aika hyvin.

Mitä hyötyä sun mielestä tyttökoulussa on? Entä mitä huonoa?

 - Mä en oikeesti osaa vastata tähän kysymykseen...

Kuinka tiukkaa sulla on noissa kokeissa ja läksyissä? Tai miten kovaa tasoa sulta edellytetään niissä?

 - Kokeisiin on pakko osallistua, mutta kukaan ei todellakaan odota mun olevan hyvä niissä ja saavan huipputuloksia. Totta kai mä yritän parhaani, mutta jos nää jotkut asiat on vaikeita jopa paikallisille, niin voit vaan kuvitella kuinka vaikee mun on niitä ymmärtää. Läksyissä mulla katotaan tarkasti vaan enkun läksyt ja joitain läksyjä mun ei tartte ees palauttaa, koska ne on niin vaikeita, että opettajat antaa armoa.


Kysymyksiä saa laittaa lisääää, koska niitä on aina kiva saada ! (:

Oon pahoillani, jos teksti on sekavaa, mut oon ihan älyttömän väsyny, koska en saanu viime yönä kunnolla unta ku oli niin kuuma... joten nyt suuntaan ottamaan päikkärit ! Heihei~~ ♥


☆Jasmin

1 kommentti:

  1. Pokemon center <3 ;w; pitää joku päivä itekin lähteä metsästämään tästä lähialueelta, Tokiosta ehkä löytyy..

    VastaaPoista