sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Fast as wind blowing in a great valley, time is running out.

Oon pahollani, etten oo päivitelly ~kuukauteen, mut mul ei oo ollu yhtään kiinnostusta kirjotella mitään, koska koko ajan väsyttää ihan liikaa ja muutenkin... Laitan nyt vaa lähinnä kuvia, koska en jaksa kirjottaa (ja ruokaa on paljon!!)~ Niin ja vastaan muutamaan kysymykseen, jotka oli tullu tohon edelliseen postaukseen.
Enjoy^^

Starbucks ♥

Näin mä vietän mun sunnuntait :')



UNDOKAI!!
Meijän undokai (Sports day) oli ihan mahtava, mutta mulla ei oo hirveesti kuvia sieltä, koska en jaksanu olla koko ajan kameran takana. Mun luokka tuli 4 ja mun klubi voitti klubien välisen juoksukilpailun!! バスケットクラブおめでとう♥ Mun oli tarkotus juosta 600m, mut mua ei ollukaan siellä listassa, ni sain chillata aikalailla koko päivän siel katsomos muutaman kaverin kanssa.

Yuuna & Misato ♥

"1-F ティーホネンジャスミン" = 1-F Tiihonen Jasmin


SITTEN TULEE PAAAAAAAALJON RUOKAA!!
Älkää tappako mua, koska näit on PALJON



Se oli hyvää, vaikkei ehkä siltä näytä



Sain sokeria tuliaiseks Kiotosta .. Ok Japani

Parasta jäätelöä IKINÄ ! ♥ チョココーヒー

Minttua minttua minttua ♥

Pikkusiskolta tuliaisia^^




Nää on ihan älyttömän suosittuja (ainakin meijän koulussa)! Ei mitään hajua mikä tää maku näis on, mut hyvää on!




Käytiin Tsutayassa vuokraamas muutama levy ja leffa^^



Mun rakkaus korviksiin on kasvannu täällä niin hitosti, et oon ostanu jo 5 korvikset, oops




Jes, kokeita! ... >----<''

Kesäkuuuu~~

Luokka (ja ei se sininen ei ole matto)

KYSYMYKSIÄ/KOMMENTTEJA

Klikkaamalla saa isommaks~~

Julie Voi kiitos^^ Minkä ikäsenä aloin opiskelee japania ... err, en ihan muista .. Varmaan joskus 12-13 vuotiaana aloin opiskelemaan itsenäisesti, eli opiskelin hiraganat ja katakanat ja sit viime syksynä aloin käymään ihan kunnon tunneilla, jotta oppisin sanastoa jne. 

maxxxie Fanityttöily on ihan jees :D Ei kommenttien aina tarvii olla järkeviä, kaikenlaisia kommentteja on kiva saada, koska siitä huomaa et joku oikeesti jopa lukee näitä mun kirjotuksia^^ joten kiiiitoooos ♥
Siinä on noi Infinite jutut mitkä ostin^^ En oo ihan varma ostinko muuta, ups ... Eli siis 2 kuvakirjaa, 2013 kalenteri ja muovikansio, joka mulla on aina koulussa mukana ja sisältää paljon koulupapereita (:

~*Riina*~ Oi, tuleva japanivaihtari !! Kiitos kommentista ja jos sulla on jotain kysyttävää tms. niin vastaan mielelläni & jos haluut niin voit pyytää mua facebookissa kaveriks (linkki on tuolla sivussa <----), koska oon siellä enemmän kun täällä bloggerissa^^


Siinä kaikki tältä kerralta ! Yritän parantaa tapani ja päivitellä useemmin, mutta en taaskaan lupaa mitään !! 

☆Jasmin

2 kommenttia:

  1. nyt tulee anokysymyspaketti! yay for that.

    elikkä, miten tiukkaa sulla on koulussa meikkaamisen suhteen?

    entäs hiustenvärjäyksen? tiedän että värjäsit omas, mutta miten suhtauduttaisiin blondiin jolla hieman tummempi oma väri?

    kuinka paljon oot oppinu kieltä jo?

    mitä hyötyä sun mielestä tyttökoulussa on? entä mitä huonoa?

    kuinka tiukkaa sulla on noissa kokeissa ja läksyissä? tai miten kovaa tasoa sulta edellytetään niissä?

    ja totaaa voisin keksiä vaikka kuinka paljon lisää, itellä lähtö ois eessä vajaan 2kk:n päästä ! (:

    VastaaPoista
  2. Jee Miyavi. Ps. ruoka on hyvää :--)

    VastaaPoista